Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 2,5 ώρες με το τρένο -αν το πάρουν οι Γάλλοι!

Ένα βήμα μπροστά σε σχέση με όλους τους άλλους μνηστήρες για συνεργασία με τον ΟΣΕ βρίσκονται οι Γαλλικοί Σιδηρόδρομοι, όπως επιβεβαιώνουν οι επαφές των τελευταίων ημερών μεταξύ του υπουργού υποδομών κ. Δημήτρη Ρέππα και του Γάλλου ομολόγου του Ντομινίκ Μπιζερό στο Παρίσι. Οι συναντήσεις έδωσαν νέα πνοή στις συνομιλίες μεταξύ των δύο χωρών και ο Έλληνας υπουργός πήρε μια γεύση από τις ταχύτητες των Γάλλων επιβιβαζόμενος σε ένα TGV (τραίνο υψηλής ταχύτητας) που έτρεχε με
330 χλμ. την ώρα!
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, οι Γάλλοι φλερτάρουν ανοικτά με την ιδέα, η χώρα μας να αποτελέσει πύλη εισόδου τους για τα Βαλκάνια και την Κωνσταντινούπολη.
Για όσους πιστεύουν ότι οι Γάλλοι θα μας οδηγήσουν στη Γη της σιδηροδρομικής Επαγγελίας, να πούμε ότι η SNCF - η γαλλική εταιρία σιδηροδρόμων - έχει έλλειμμα 25 δισ. ευρώ έναντι 10 δισ. ευρώ του ΟΣΕ! Έχει, όμως και έσοδα 22,7 δισ. ευρώ, διαθέτει μεγάλη τεχνογνωσία και τροχαίο υλικό ασυναγώνιστης τεχνολογίας.
Σύμφωνα με το "Πρώτο Θέμα", υψηλόβαθμο στέλεχος του σιδηροδρόμου υποστηρίζει ότι «οι Γάλλοι έχουν πολύ καλή τεχνολογία στα τραίνα και αν βελτιωθεί λίγο η γραμμή τότε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη μπορεί να γίνεται σε 2,5 ώρες» και πως «με τέτοιες ταχύτητες θα αλλάξει ο χάρτης του ΟΣΕ στον τομέα των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών και η Θεσσαλονίκη μπορεί να μετεξελιχθεί σε κέντρο για τα Βαλκάνια όπως είναι ο στόχος μας».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ένα σύγχρονο τραίνο γρήγορων δρομολογίων έχει κόστος περίπου 25 εκ. ευρώ ποσό όμως εντελώς απαγορευτικό για τον εγχώριο κρατικό σιδηρόδρομο, που όμως του προσφέρεται στο πιάτο εάν συμμαχήσει με τα Γαλλικά τραίνα.

Διαβάστε όλο το δημοσίευμα με κλικ εδώ

Σχόλια